موزیک مهر

دانلود آلبوم بی سرزمین تر از باد سیاوش قمیشی

دانلود آلبوم بی سرزمین تر از باد از سیاوش قمیشی

دانلود آلبوم بی سرزمین تر از باد با آهنگ های زیبا و احساسی از سیاوش قمیشی با کیفیت 320، دانلود یک جا و تک با پخش آنلاین

این آلبوم که در سال ۱۳۸۲ منتشر شده‌است، حاصل ادامه همکاری‌های موفق سیاوش با اروین خاچیکیان (به عنوان تنظیم‌کننده) و یغما گلرویی (به عنوان ترانه‌سرا) می‌باشد. تمام آهنگ‌های این آلبوم توسط اروین خاچیکیان تنظیم شده‌اند. آهنگ بی‌سرزمین تر از باد به سبک موسیقی ترنس ساخته شده‌است. سیاوش در این آهنگ با اجازهٔ یغما گلرویی دو ترانه او را با هم ادغام کرده‌است. فریبرز لاچینی، این آهنگ را به صورت بی‌کلام با پیانو نواخته‌است و آن را در آلبوم بی‌کلام خود به نام بوی دیروز (شماره ۲۸) گنجانده‌است.

سیاوش قمیشی برای اولین بار در آهنگ‌های ایرانی به پیشنهاد اروین خاچیکیان از تکنیک نهان‌سازی در برگردان در آهنگ پرسه (زمان ۳:۰۶) از این آلبوم استفاده کرده‌است. این قسمت از آهنگ، ابتدا خالی بود که تصمیم گرفتند گیتار سولو بگذارند و بعد به دلایلی نشد. سپس دختری را آوردند تا روی آن قسمت بخواند و این بار هم نتیجه کار جالب نشد تا اینکه نهایتاً اِروین پیشنهاد معکوس کردن صدا را داد و سیاوش هم پذیرفت. در واقع این قسمت، برگردان قسمت زیر از آهنگ است:

شونه به شونه می‌رفتیم من و تو تو جشن بارون

حالا تو نیستی و خیسه چشمای من و خیابون

سیاوش قمیشی برای اولین بار در این آلبوم است که آهنگ ساخته شده توسط شخصی دیگر را می‌خواند. ترانه دریای مغرب توسط بهمن کاظمیان سروده و ساخته شده‌است که در آن زمان حدود ۱۴ سال سن داشته‌است و سیاوش قمیشی با شنیدن این آهنگ که او با گیتارش بر روی ترانه خودش گذاشته بود و می‌خواند تحت تأثیر قرار می‌گیرد و تصمیم به خواندن آن می‌گیرد. آخرین آهنگ این آلبوم آهنگ نفس بکش است که سیاوش ساخت آن را به دلیل جزئیات زیادش وقت گیر توصیف کرده و آن را شبیه به موسیقی‌هایی که برای فیلم‌های خوب ساخته می‌شوند می‌داند. همچنین گفته‌است که اگر روزی تصمیم به تولید یک آلبوم بی‌کلام بگیرد حتماً آهنگ نفس بکش را در آن خواهد گنجاند.

Download New Album Siavash Ghomayshi – Bi Sarzamintar Az Bad

دانلود آلبوم بی سرزمین تر از باد سیاوش قمیشی

 

دانلود آهنگ های آلبوم بی سرزمین تر از باد سیاوش قمیشی با کیفیت 320

 

دانلود کل آلبوم به صورت یک جا در فایل فشرده

 

دانلود Download

 

 

دانلود به صورت تکی

 

1- اگه تو بری

دانلود


2- عسل بانو

دانلود


3- بی سرزمین تر از باد

دانلود


4- دریای مغرب

دانلود


5- لعنت

دانلود


6- نفس بکش

دانلود


7- پرسه

دانلود


دانلود دیگر آهنگ های سیاوش قمیشی

آهنگ های دیگر سیاوش قمیشی