موزیک مهر

دانلود آلبوم خیالی نیست شادمهر عقیلی

دانلود آلبوم خیالی نیست شادمهر عقیلی

دانلود آلبوم خیالی نیست شادمهر عقیلی (اولین آلبوم خارج از کشور) با کیفیت عالی 320 دانلود به صورت یک جا و تکی با پخش آنلاین

«خیالی نیست» نام یک آلبوم موسیقی اثر شادمهر عقیلی، هنرمند ایرانی است که در سبک پاپ تهیه و در فروردین ماه سال ۱۳۸۱ منتشر شده‌است. آلبوم خیالی نیست اولین آلبوم شادمهر عقیلی پس از مهاجرتش از ایران به کانادا می‌باشد.

Download New Album ShadmehrAghili – khiyali Nist

دانلود آلبوم خیالی نیست شادمهر عقیلی

اطلاعات در مورد آهنگ های این آلبوم خیالی نیست

ردیفنام ترانهترانه‌سراآهنگسازتنظیم‌کنندهمدّت
۱خیالی نیستشاهکار بینش‌پژوهشادمهر عقیلیشادمهر عقیلی۴:۰۳
۲ژیناصمد وفاییسروش طهماسبیشادمهر عقیلی۶:۳۵
۳می خوام برمفرید احمدیشادمهر عقیلیشادمهر عقیلی۴:۱۰
۴باورشاهکار بینش‌پژوهبرگرفته از موسیقی یونانیشادمهر عقیلی۳:۱۰
۵فال قهوهنیلوفر لاری‌پورشادمهر عقیلیشادمهر عقیلی۴:۳۹
۶چشمای عاشقآزیتا قاسمیشادمهر عقیلیشادمهر عقیلی۳:۵۹
۷بگو از کجاپاکسیما زکی‌پورشادمهر عقیلیشادمهر عقیلی۳:۰۰
۸خیالی نیست (بی کلام)شادمهر عقیلیشادمهر عقیلی۴:۰۱
  • شادمهر عقیلی در سال ۱۳۸۰ و پیش از اکران فیلم شب برهنه ایران را ترک کرد و به کانادا اقامت گزید و در آنجا با کمپانی نوامدیا قرارداد انحصاری بست قبل از پخش رسمی این آلبوم، تعدادی از آهنگ‌هایی که شادمهر عقیلی در ایران ساخته بود (ترک‌هایی مثل زمستون و..) و قصد انتشار آن‌ها را نداشت به همراه تراک هایی «خیالی نیست» و «ژینا» که قبلاً به صورت تک آهنگ و ویدئو موزیک پخش شده بودند به عنوان آلبوم جدید شادمهر در ایران به صورت غیررسمی پخش شد. یک ماه بعد از این ماجرا و در ایام عید نوروز ۱۳۸۱ آلبوم او به‌طور رسمی و با نام خیالی نیست پخش شد. بعد از منتشر شدن این آلبوم و به دلیل وجود نداشتن سه آهنگ: باور، می‌خوام برم، فال قهوه در آلبومی که یک ماه قبل در ایران پخش شده بود بار دیگر آلبوم او این بار با این سه آهنگ جدید و با نام فال قهوه در ایران به فروش می‌رسید.
  • خیالی نیست و ژینا با تنظیم‌هایی از شادمهر عقیلی در کنار تعدادی کارهای از سیاوش قمیشی با تنظیم‌های اروین خاچیکیان در واقع جز اولین تنظیم‌های الکترونیک(ترنس) واقعی ایران محسوب می‌شوند و موفقیت این آهنگ‌ها باعث تغییر بزرگی در موسیقی پاپ فارسی در دههٔ ۸۰ خورشیدی شد و تنظیم‌کننده‌های بسیاری تحت تأثیر این کارهای مدرن شروع به تنظیم‌های تکنو، ترنس و.. مدرن در داخل ایران کردند.
  • ترانه «خیالی نیست» جز اولین و تأثیرگذارترین ترانه‌های واسوخت در ایران بود که موج بزرگی از ترانه‌های این چنینی را در مقطعی در موسیقی ایران پدید آورد.
  • شاهکار بینش‌پژوه ترانه‌سرای قطعهٔ “خیالی نیست” در رابطه با ساخته شدن این کار در مصاحبه با تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی گفت: “شادمهر وقتی ایران بود ما خیلی با هم دوست بودیم و اون اساساً تکه کلامش این بود که ” خیالی نیست … ” هر اتفاقی که می‌افتاد یا هر بلایی سرش می‌آوردن در واقع می‌گفت ” خیالی نیست ” … بعد این ” خیالی نیست ” مونده بود توی ذهن من و اون رو به صورت شعر درآوردم.” همچنین شاهکار بینش پژوه در جای دیگری از همین مصاحبه مدعی شد که شادمهر ترانهٔ “باور” در همین آلبوم را بدون اجازه او اجرا کرده‌است.
  • سال‌ها بعد ویدئویی شخصی از شادمهر عقیلی در شبی که ایران را برای همیشه به مقصد کانادا ترک کرد لو رفت که در این ویدئو شادمهر «خیالی نیست» را با یک ملودی دیگر در حضور تعدادی از دوستانش با گیتار می‌زند و می‌خواند.
  • ورژن دیگری از قطعه «می خوام برم» با ملودی و تنظیمی متفاوت چند ماه قبل از انتشار آلبوم رسمی خیالی نیست در آلبوم غیررسمی آدم و حوا لو رفته بود..

دانلود آهنگ های آلبوم خیالی نیست شادمهر عقیلی با کیفیت 320

دانلود کل آلبوم به صورت یک جا در فایل فشرده

دانلود DOWNLOAD

دانلود به صورت تکی

1- خیالی نیست

دانلود

2- ژینا

دانلود

3- می خوام برم

دانلود

4- باور

دانلود

5- فال قهوه

دانلود

6- چشمای عاشق

دانلود

7- بگو از کجا

دانلود

8- خیالی نیست (بی کلام)

دانلود


دانلود دیگر آهنگ های شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی

آهنگ های دیگر شادمهر عقیلی