موزیک مهر

دانلود آلبوم ماندگار معین

دانلود آلبوم ماندگار با صدای معین

در این قسمت آلبوم ماندگار اثری با صدای معین را به صورت یک جا و تک برای دانلود قرار داده ایم. در ادامه می توانید این آلبوم شنیدنی را با کیفیت 320 دانلود نمایید و از پخش آنلاین آهنگ ها بلذت ببرید.

ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۳۰ دی ماه ۱۳۹۸) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد.

معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت:

چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ‌ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه‌ای از ترانه‌های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین‌بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می‌شود. چند ماه گذشته من هم بی صبرانه منتظر اتمام مراحل پایانی این آلبوم بودم. امیدوارم ترانه‌های این آلبوم عاشقانه جبران کننده بخش کوچکی از محبت‌های بی‌دریغ و همیشگی شما باشد.

Download New Album Moein – Mandegar

دانلود آلبوم ماندگار معین

دانلود آهنگ های آلبوم ماندگار معین با کیفیت 320

دانلود کل آلبوم به صورت یک جا در فایل فشرده

 

دانلود Download

دانلود به صورت تکی

 

1. دوراهی

دانلود

 

2. ماندگار

دانلود

 

3. عشق من

دانلود

 

4. هوادار تو

دانلود

 

5. از نو گل کن

دانلود

 

6. وقتی چشات بارونیه

دانلود

 

7. کل دنیامی

دانلود

 

8. روزگار

دانلود

 

9. باز عاشقم باش

دانلود

 

10. دیوونتم هنوز

دانلود

 

11. دلسوز من باش

دانلود

 

 

دیدگاه ها در مورد آلبوم ماندگار

افشین مقدم ترانه‌سرای ترانه دو راهی (عین خیالت نیست/ ترک اول) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

ترانه دوراهی در این آلبوم سرودهٔ من است با آهنگ بسیار زیبا و متفاوتی از دوست عزیزم بابک زرین امیدوارم این همکاری را دوست داشته باشید و آرزو می‌کنم خداوند مراقب صدای ماندگار سرزمینمان معین نازنین باشد و ترانه‌های زیباتری چون گذشته از این صدای بزرگ برایمان به یادگار بماند. اعتقاد دارم استاد معین در کنار هایده (در سبک ایرانی، ارکسترال، پاپ سنتی) جزو معدود خوانندگانی هستند که در تمام منطقه‌های صوتی و گام‌های مختلف … و از صدای آلتو گرفته تا بخش‌های دیگر به لحاظ تونالیته، حس و عاطفه، رنگ آمیزی، تکنیک، تحریر، لحن، داینامیک منحصر به فرد هستند و به همین دلیلِ قدرتِ اجرا در محدوده‌های صوتی و گام‌های مختلف هست که صدایشان در طول این هم سال گوشنواز است در حالی که اکثر خوانندگان امروزی که آواز پاپ سنتی و به اصطلاح شرقی و تلفیقی می‌خوانند چون فقط در یکی دو محدودهٔ صوتی توانایی خواندن دارند پس از چند آهنگ صدایشان یکنواخت و خسته کننده می‌شود و خیلی زود فراموش می‌شوند

فضل‌الله توکل ترانه‌سرا و آهنگ ساز مشهور ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

ترانه روزگار، اثر اینجانب فضل‌الله توکل باصدای طلایی معین عزیزم که باتمام سلولهای وجودم عرض می‌نمایم. (معین یک پدیده در موسیقی ایران) می‌باشد و آرزوی سلامتی برای این هنرمند عزیز دارم و تشکر می‌نمایم از جوان هنرمند و بااستعداد جناب آقای عارف شکوری بخاطر تنظیم بسیار زیبا و دلنشین ترانه.


دانلود دیگر آهنگ های معین

آهنگ های دیگر معین