بیوگرافی علی زند وکیلی خواننده خوش صدا و در مورد زندگی هنری و شخصی اش

بیوگرافی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۵ در شهر شیراز است،او خواننده ،آهنگساز و مدرس موسیقی است که فعالیت موسیقی خود را در دوران کودکی با نواختن تنبک و آواز آغاز کرد. سپس در سال ۱۳۷۷ بعد از تاسیس هنرستان موسیقی شیراز برای فراگرفتن موسیقی به این موسسه هنری مراجعه کرد و بعد از سه سال تحصیل در زمینه موسیقی در این هنرستان با آموختن سازهایی مانند سنتور، پیانو و تنبک در سال ۱۳۸۱ وارد هنرستان موسیقی تهران شد. او با بازخوانی قطعه رفته و همچنین قطعه لالایی به شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مردم  دست یافت ، علی زند وکیلی در حال حاضر کارشناس موسیقی می باشد.

بیوگرافی علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و در مورد زندگی هنری و شخصی اش

زندگی شخصی

علی زند وکیلی در خانواده ای شلوغ دوازده نفره و پرجمعیت متولد و بزرگ شد، او هشتمین فرزند خانواده است و دو برادر کوچکتر به نام محمد و امین و همچنین هفت خواهر بزرگتر دارد.

علی زند وکیل همچنان مجرد است و هنوز ازدواج نکرده،آقای علی زند وکیل اصالت خود را لرستانی می داند زیرا پدر ایشان لرستانی است، او در مصاحبه هایش اینگونه تعریف می کند که پدر و مادر من و همچنین خواهر و برادرانم در حمایت کردن از من هیچگاه کوتاهی نکردند و همیشه پشتوانه من در زمینه موسیقی بودند.

بیوگرافی علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و در مورد زندگی هنری و شخصی اش

آغاز فعالیت هنری

این خواننده محبوب فعالیت موسیقی خود را از سن ۷ سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد، سپس با وارد شدن به هنرستان موسیقی شیراز در سال ۷۷ توانست ساز های سنتور و پیانو را فرا بگیرد و در سال ۸۱ از هنرستان موسیقی تهران فارغ التحصیل شد.

او به همراه برادر خود محمد زند وکیلی و همچنین میلاد ذبیحی گروهی را با عنوان زند بند تاسیس کردند، علی زند وکیلی علاوه بر همکاری با گروه دنگ شو ،خموش، طلوع، نغمه، کیمیا و گلبانک در گروه تاسیس شده توسط برادر و دوستش نیز فعالیت می کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی رضا بهرام خواننده پاپ خوش صدا و درباره آثار هنری و آهنگ هایش

بیوگرافی علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و در مورد زندگی هنری و شخصی اش

فعالیت های موسیقی

علی زند وکیلی تیتراژ مجموعه های دزد و پلیس،شاهگوش، پادری، زیر پای مادر و پژمان را خوانده و همچنین در تیتراژ پایانی سریال خانگی آقازاده نیز حضور یافت،این خواننده محبوب در سال ۱۳۹۲ آلبومی را به عنوان عبور از مه که شامل اشعاری از حافظ ،حسین منزوی و وحشی بافقی است را در سبک سنتی، با ۱۴ قطعه منتشر کرد.

کنسرت ها

علی زند وکیلی در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۳ به همراه جناب آقای مدیری آهنگ های ناردونه و رفتی را به صورت زنده اجرا کرد که بسیار مورد استقبال طرفداران خود قرار گرفت.

همچنین در جشنواره موسیقی فجر در بهمن ماه ۱۳۹۳ به اجرای زنده پرداخت از این طریق  توانست محبوبیت زیادی را کسب کند،یکی دیگر از کنسرت هایی که علی زند وکیلی برگزار کرد و با استقبال فوق العاده ای از مردم رو به رو شد ،کنسرت ۲۲ تیرماه سال ۱۳۹۶ در سالن بانک صادرات ،شهر خرم آباد بود ،ایشان در همین کنسرت اعلام کرد که هر چند خود من متولد شیراز هستم اما خودم را اصالتا لرستانی میدانم ، زیرا پدر من اهل شهر پلدختر لرستان است.

بیوگرافی علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و در مورد زندگی هنری و شخصی اش

جوایز

علی زند وکیلی برنده تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی تلفیقی در سومین جشن سالانه موسیقی ما، برای قطعه ترش رو به خوانندگی علی زند وکیلی و همچنین آهنگسازی گروه دارکوب شد.

او در چهارمین جشن سالانه موسیقی ما، توانست دوباره برنده تندیس طلایی قطعه موسیقی تلفیقی برای خواندن قطعه لالایی شود، تقریباً یک سال بعد در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما ، برای اجرای قطعه باورم کن، برنده تندیس طلایی قطعه برگزیده موسیقی تلفیقی از نگاه مردم شد.

بیوگرافی علی زندوکیلی خواننده خوش صدا و در مورد زندگی هنری و شخصی اش

حاشیه ها

علی زند وکیلی در صفحه اینستاگرام خودش ویدیویی از بغل کردن یک توله شیر منتشر کرد که اعتراض زیادی را از سوی کاربران فضای مجازی را همراه داشت،در پی اعتراضات علی زند وکیلی پستی را که در فضای مجازی منتشر کرده بود، حذف کرد و در ارتباط با این پست توضیحاتی را ارائه داد و فرمود ، علاقه فراوانی به حیوانات دارم و تمام سخنان من در این ویدئو از عشق و علاقه فراوان به حیوانات بوده و هیچگاه قصد نگهداری حیوانات در منزل مسکونی ام را نداشته ام.

مصاحبه

آقای علی زند وکیلی معتقد است در هنگام گوش دادن موزیک ذهن مخاطب بیشتر درگیر داستانی که پشت یک آهنگ است میشود و به همین دلیل است که هر چند آهنگ های او غمگین است، اما هنگامی که مخاطب این آهنگ ها گوش می دهد حال خوبی را از آنها دریافت می کند.

همچنین ایشان اشاره کردند من در تمام آهنگ ها ،احساس واقعی خود را به شنونده منتقل می کنم به همین دلیل است که اکثر آثار من ماندگار هستند و همیشه سعی می کنم به جای فریب دادن مخاطب بر احساسم تکیه کنم تا بتوانم حس خوبی را به مخاطب در هنگام شنیدن موسیقی انتقال بدهم.

یکی از موزیک هایی که آقای علی زند وکیلی اخیراً آن را گوش میدهد موسیقی پس از باران با صدای خواننده محبوب  فریدون پوررضا است که بسیار کار خوبی است، اما مهمترین نکته ای که در ارتباط با موسیقی وجود دارد این است که بتواند در ذهن مخاطب خاطره‌ای را یادآوری کند و به اصطلاح برای مخاطب موسیقی نوستالژی باشد اینگونه است که مخاطب می تواند ارتباط خوبی با آهنگ برقرار کند. 

حضور در فضای مجازی

علی زند وکیلی برای تعامل بیشتر با مخاطبان و طرفدارانش در فضای مجازی حضور دارد ، او در صفحه اینستاگرام خود عکس ها و همچنین موسیقی خود را منتشر می‌کند، اگر شما هم جز طرفداران آقای علی زند وکیلی هستید می توانید صفحه اینستاگرام ایشان را برای تعامل بیشتر دنبال کنید.

آلبوم ها

از آلبوم های منتشر شده توسط علی زند وکیلی می توان به آلبوم میان تاریکی در سال ۱۳۹۰، آلبوم عبور از مه در سال ۱۳۹۲ ،آلبوم دشت جنون ، همنشین درد ، یادی به رنگ امروز ،تماشای صبا  و آلبوم چون رقص آب در سال ۱۳۹۴، آلبوم رویای بی تکرار در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد.

آهنگ ها

از آهنگ هایی که این خواننده محبوب تاکنون منتشر کرده میتوان به قطعه لالایی، فصل زرد، گردش فروردین، ستارخان ،بهار شیراز، شهر حسود ،کنام شیران، دنیای بی رحم، روسری آبی، گل سرخ، پادری، جاده شب ،بربادرفته، رفیق ،گلهای شمعدانی، باورم کن ،آخرین رویا، آخرین آواز، فصل پریشانی، نقاب ،قرار من و صنم نیز اشاره کرد.

نوشته های مشابه

Comments are closed.