بیوگرافی آرش Ap یا آرش عدل پرور خواننده خوش صدا و درباره آثار وی

بیوگرافی آرش ای پی (عدل پرور)

آرش عدل پرور در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۱۳۶۹ در شهر تهران متولد شد،آرش عدل پرور که با نام هنری آرش ای پی نیز شناخته می شود.

تحصیلات خودش را در زمینه تئوری موسیقی،ارکستراسیون،ساز شناسی و هارمونی تحت نظر آقای اسماعیل زاده، الهامیان و جناب دکتر ایمان فرهودی گذراند،آرش ای پی تحقیقات فراوانی در ارتباط با بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب نیز انجام داد.

این خواننده محبوب همچنان مجرد است و تا به حال خبری مبنی بر ازدواج او در رسانه های رسمی و از زبان خودش منتشر نشده است.

بیوگرافی آرش Ap یا آرش عدل پرور خواننده خوش صدا و درباره آثار وی

آغاز فعالیت هنری

آرش عدل پرور فعالیت هنری خود را در کنار برادر خود مسیح عدل پرور در سن ۱۶ سالگی با ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد، فعالیت اصلی این دو برادر از سال ۹۲ تا ۹۵ آغاز شد،آرش عدل پرور در دوره نوجوانی به خارج از کشور سفر کرد و در همانجا تحصیلات خود را در زمینه موسیقی ادامه داد.

او زیر نظر اساتید بزرگی مانند آقای فرهودی و میخاییل باریشنیکوف پرورش یافت و سپس بعد از اتمام یادگیری به ایران بازگشت،در سال ۸۳ آرش و مسیح کار خود را در زمینه خوانندگی و آهنگسازی به صورت جدا آغاز کردند اما در سال ۱۳۹۹ تاکنون به صورت رسمی باهم همکاری دارند.

آرش و مسیح عدل پرور چندین قطعه را به صورت غیررسمی در فضای مجازی منتشر کرده اند که می توان به آهنگ های بیا باز هم ،هنوز همونم ،خودتو برسون و دیوانه وار اشاره کرد.

دو برادر عدل پرور در زمینه موسیقی و سبک R&B  یا همان ریتم و بلوز که به صورت مخفف نامگذاری شده است فعالیت دارند،این نوع موسیقی در دهه های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ به واسطه آمریکایی‌ها پدید آمد.

مسیح و آرش ای پی با تن صدا های متفاوت این گروه دو نفر را تشکیل دادند و با تلفیق صداهای خود که یک تضاد خیلی گوش نواز و آرام بخش است، به کارهای هنری خود ادامه می دهند.

مطلب مشابه: بیوگرافی علی یاسینی خواننده جوان و در مورد زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی آرش Ap یا آرش عدل پرور خواننده خوش صدا و درباره آثار وی

مجوز رسمی

آرش و مسیح عدل پرور در ابتدای فعالیت خود قطعات موسیقی خود را به صورت غیره رسمی و بدون مجوز در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی منتشر کردند به همین دلیل در لیست سیاه وزارت ارشاد قرار گرفتند و تا مدتی موفق به گرفتن مجوز رسمی از این وزارت نشدند.

سپس با حمایت های فراوان شرکت ترانه شرقی توانستند مجوز رسمی خود را از وزارت ارشاد کسب کنند، تا اینکه در سال ۱۳۹۵  باقطعه دیوونه کن موفق به کسب مجوز رسمی از وزارت ارشاد شدند و اولین آهنگ خود را به صورت رسمی منتشر کردند.

این خواننده با آهنگ تو که نیستی پیشم معروف شد، یکی از پر بیننده ترین موزیک های آرش بیا بازم است که در بین موزیک ها ماندگار شد، به گفته مدیر ترانه شرقی مسیح و آرش در زمینه مجوز گرفتن کوتاهی کردند، اگر برای تمام قطعه ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه می کردند می توانستند تمام آهنگ هایی که به صورت غیر رسمی منتشر کرده اند را با مجوز منتشر کنند.

این دو برادرخواننده  ثابت کردند که قصد فعالیت در چارچوب قانونی را دارند و هرگز در رفتار پیشین خود را تکرار نخواهند کرد، در ایامی که این دو برادر منتظر مجوز برای آلبوم خود بودند ، بیشتر به ترانه‌سرایی و آهنگسازی برای دیگر خوانندگان از جمله محمدرضا گلزار، مهدی آذر ،مهدی دارابی ،ماکان بند، علی لهراسبی و … فعالیت داشتند.

بیوگرافی آرش Ap یا آرش عدل پرور خواننده خوش صدا و درباره آثار وی

کنسرت

آرش عدل پرور موفق شد در اسفند ماه ۱۳۹۶ اولین کنسرت خود را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کند که با استقبال بی نظیری از سوی طرفداران مواجه شدند، کنسرت های آنها در مابقی شهرها نیز ادامه دارد و بسیار مورد توجه مردم و طرفداران این دو برادر قرار گرفته است.

بیوگرافی آرش Ap یا آرش عدل پرور خواننده خوش صدا و درباره آثار وی

فضای مجازی

آرش ای پی مانند دیگر خوانندگان معروف کشور برای تعامل و ارتباط با طرفداران خود در فضای مجازی حضور دارد، اگر شما هم از طرفداران این خواننده محبوب هستید میتوانید صفحه او در برنامه اینستاگرام را دنبال کنید.

همچنین جالب است بدانید رابطه آرش عدل پرور با طرفدارانش به قدری خوب است، که تمام مخاطبان در برخورد با او هیچ گونه خاطره بعدی از آن به یاد ندارند و همیشه حرف از خوش رفتاری و اخلاق خوب او آن می زنند.

تیتراژ

آرش و مسیح برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل به مجری گری احسان علیخانی را اجرا کردند،شاید برای شما جالب باشد که بدانید آرش عدل پرور در مجموعه نمایش خانگی پدر گواردیولا به عنوان پارسی که در نقش مازیار حضور داشت،همچنین در سال ۱۴۰۰ در فیلم حکم تجدید نظر به عنوان بازیگردر نقش آرش هنرنمایی کرد.

بیوگرافی آرش Ap یا آرش عدل پرور خواننده خوش صدا و درباره آثار وی

آلبوم ها

  • آلبوم پازل که شامل ۱۲ آهنگ بود در سال ۱۳۸۶ منتشر شد.
  • آلبوم دوست دارم روانی که شامل ۹ آهنگ بود در سال ۱۳۸۷ منتشر شد.
  • آلبوم دریا که شامل هفت آهنگ بود در سال ۱۳۹۷ منتشر شد.
  • آلبوم هر روز هرشب که شامل ۹ آهنگ بود در سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

آهنگ ها

آرش ای پی تا کنون چندین آهنگ به صورت تکی و برخی از آن آهنگ ها را با همکاری برادر خود، مسیح خواننده است، از آهنگ های منتشر شده می توان به: منه، آخر شب، من عوض شدم، تو کی بودی ،تنهام گذاشت، هنوز همونم، ریز پیچید ،نسل ماست، تازه شد ،میرم، خودتو برسون ،یادمه، نه نمیخوای آدم شی، گلها رو آب میدم ،آخرین آهنگ، دیگه دیوونم، بیا بازم، به همه بگو ،دیوونه وار، دیوونه کن، توبه کردم ،باز برگرد، تو که نیستی پیشم ،غوغا می کنم ،چه قشنگ، آروم دل، فیریکی ،بعد از تو ،زدی پر، گلی ،خالی بود دستم ،ماه عسل، خواب خوب، نرو، نالوطی ،نمیرم ،دریا ،نگرانم، منتظر نباش، صد ریشتری، قدم بزن، بد به دل، مرد،دمت گرم، لیلا، دست به بکی ،بوی شمال، فازت عجیبه ،ترک، من منتظرت می خوام، عمو زنجیر باف، مامان، سلام عزیزم ،شاخه نبات، مشتی، هوای سرد ،رز، مچاله، کلبه ،تابستان، تازه شده، یک عشق و نصفی و قلبمو گرفت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

Comments are closed.