بیوگرافی سیروان خسروی خواننده و تنظیم کننده معروف ایرانی

بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی در ۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد، اوآهنگساز ،خواننده پاپ، راک و تنظیم کننده اهل ایران است، پدر او کرمانشاهی و مادرش اهل سنندج است.

سیروان خسروی اصالتی کردتبار دارد،این خواننده محبوب تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ریاضی پیش برد و سپس در سال سوم دانشگاه از رشته اقتصاد انصراف داد و به کار مدلینگ و خوانندگی مشغول شد.

سیروان پسر اول خانواده است و تنها یک برادر به نام زانیار دارد که تقریباً سه سال از سیروان کوچکتر است.

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده و تنظیم کننده معروف ایرانی

آغاز فعالیت هنری

سیروان خسروی در سال ۱۳۷۲ و زمانی که تنها ۱۱ سال داشت، نزد اوی جونیو، استاد کیبورد اهل ایتالیا به مدت چهار سال در تهران دوره دید،سپس با مشاهده انیمیشن شیر شاه در دوره نوجوانی ، به  موسیقی التون جان خواننده انگلستانی علاقه مند شد.

او در سن ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی اصول نوازندگی کیبورد و همچنین سبک راک را فرا گرفت،جالب است بدانید کاوه یغمایی در دو کنسرت خود در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ از سیروان خسروی به عنوان نوازنده کیبورد دعوت به همکاری کرد و سیروان در این کنسرت به عنوان نوازندگی کیبورد بر روی صحنه حضور داشت و اجرا کرد.

مهمترین عامل وارد شدن سیروان در حوزه موسیقی آشنا شدن او با نحوه ضبط آلبوم مترسک از کاوه یغمایی بود ، این آلبوم محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و پیشرفت در این حوزه بود، سیروان خسروی در سن ۱۷ سالگی به همراه دوستان خود یک گروه زیرزمینی را تشکیل داده بودند، که در نهایت سیروان بعد از پیشنهاد کاوه یغمایی برای حضور در کنسرت از این گروه زیرزمینی جدا شد.

سیروان خسروی بالاخره موفق شد در سال ۱۳۸۰ اولین آلبوم خود را به نام تو خیال کردی بری منتشر کند،با این حال مجوز انتشار رسمی این آلبوم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ صادر شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی سیاوش قمیشی خواننده قدیمی (در مورد زندگی و لیست آلبوم و آهنگ هایش)

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده و تنظیم کننده معروف ایرانی

کنسرت

سیروان خسروی موفق شد در اسفند ماه سال ۱۳۸۸ زمانی که ۲۷ سال بود اولین کنسرت خود را به نام آنپلاگد در برج میلاد برگزار کند ،این کنسرت با استقبال بی نظیری از سوی طرفداران سیروان مواجه شد ،او تاکنون کنسرت های مختلفی را در شهر های متفاوت برگزار کرده است و طرفداران زیادی نیز دارد.

بازیگری

سیروان خسروی برای نخستین بار در فیلم سوت پایان در کنار نیکی کریمی نقش کوتاهی را به عنوان بازیگرایفا کرد ،تا اینکه در سال ۱۳۹۰ توانست با تیتراژ پایانی سریال ساختمان  پزشکان و نهنگ آبی، معروفیت و محبوبیت خود را دو چندان کند، او همچنین موسیقی تیتراژ برنامه بیست هجده به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور را ساخت و سپس در سال ۱۴۰۰ در سریال نمایش خانگی حرفه ای در نقش سیامک ایفای نقش کرد که بسیار هیجانی قابل ستایش بود.

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده و تنظیم کننده معروف ایرانی

باشگاه

سیروان خسروی در مصاحبه ای بیان می کند که: من از سال ۱۳۷۹ پرورش اندام و بدنسازی را شروع کردم، در آن زمان وزنم بسیار پایین بود و تقریباً ۱۴ کیلو کمبود وزن داشتم ،سپس توانستم با ژنتیک خودم بجنگم و کمبود وزن خود را جبران کنم ، پرورش اندام و بدنسازی برای من جایگاه خاصی دارد و تقریباً هفته ای ۵ جلسه در باشگاه حضور دارم ،تمرینات پا و بالاتنه را انجام می‌دهم، دو روز از هفته را نیز به بدن خود استراحت می دهم.

مطلب مشابه: بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

همکاری او با دیگر خوانندگان

سیروان خسروی تاکنون با برخی از خوانندگان معروف همکاری های موفقی داشته است که می توان به: آهنگ وایسا دنیا با همکاری رضا صادقی، آهنگ خاطره ها با همکاری معین، آهنگ یالا با همکاری مهدی اسدی ،آهنگ طفره نرو و ریسک با همکاری برادر خواننده او زانیار، آهنگ عشق من باش با همکاری بهنام صفوی، آهنگ نمیدونم با همکاری احسان خواجه امیری و …اشاره کرد.

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده و تنظیم کننده معروف ایرانی

حواشی

سیروان خسروی در سال ۱۳۹۷ در فضای مجازی پستی منتشر کرد و نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد،تمام جملات سیروان خطاب به سلبریتی های بود که در انتخابات ریاست جمهوری به دنباله یارگیری با رنگ بنفش بودند.

در پی انتشار این پست امیر مهدی ژوله سعی داشت به سخنان سیروان خسروی واکنش نشان دهد اما در طی اتفاقی عجیب اینستاگرام او هک شد، بهار رهنما در توییتر ضمن حمایت از امیر مهدی ژوله ،سیروان خسروی را فردی بی ادب خواند و متهم به جلب توجه کرد، بعد از این توییت شایعاتی مبنی بر شکایت سیروان از بهاره رهنما به گوش رسید.

سیروان خسروی عکسی در کنار برج میلاد در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت شهر من،اما کردها به این اتفاق واکنش منفی نشان دادند و معتقد بودند چرا سیروان اصالت خود را فراموش کرده است ، به همین دلیل کمپین تحریم کنسرت سیروان در سنندج را آغاز کردند و این خواننده اعلام کرد که دیگر کنسرتی در سنندج برگزار نخواهد کرد.

یکی دیگر از حواشی که همیشه برای سیروان خسروی وجود داشته است، اتهام کپی‌کاری او در کاور آهنگ هایش است.

بیوگرافی سیروان خسروی خواننده و تنظیم کننده معروف ایرانی

فضای مجازی

این خواننده مانند بسیاری دیگر از خوانندگان محبوب در فضای مجازی برای تعامل با طرفداران خود حضور دارد،اگر شما هم از طرفداران این خواننده هستید ،میتوانید صفحه او در برنامه اینستاگرام را دنبال کنید.

آلبوم ها

  • آلبوم تو خیال کردی بری در سال ۱۳۸۴ به صورت غیر رسمی منتشر شد.
  • آلبوم ساعت ۹ در سال ۱۳۸۸ توسط موسسه ایران گام به صورت رسمی منتشر شد.
  • آلبوم جاده رویاها در سال ۱۳۹۱ توسط موسسه ایران گام به صورت رسمی منتشر شد.
  • آلبوم آنپلاگد در سال ۱۳۹۵به صورت غیر رسمی منتشر شد.
  • آلبوم بی مرز در سال ۱۳۹۷به صورت غیر رسمی منتشر شد.
  • آلبوم مونولوگ در سال ۱۳۹۹به صورت غیر رسمی منتشر شد.

آهنگ ها

این خواننده معروف تاکنون آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که می توان به : آهنگ دیوونگی، من مقصرم ،حباب، بارون پاییزی، تنها نذار، سوژه هات تکراریه، این حس نابه، اینجا جای موندن نیست ،امروز می خوام بهت بگم ،خاطرات تو، درست نمیشم ،جای من نیستی، نمیرم عقب ،خوشحالم ،یه روز میای، خیلی روزا گذشت، کجایی تو ،زیباترین اتفاق برگرد، مد،زیر آب، بن بست،غوطه ور،تعجب نکن و قاب عکس خالی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

Comments are closed.