بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

در این بخش مجله موسیقی بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا (وسعت صدا) را به هم راه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری اش ارائه کرده ایم.

بیوگرافی علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد، او یکی از خوانندگان، ترانه‌سرایان، آهنگسازان و تنظیم کنندگان محبوب ایرانی است، طرفداران این خواننده خوش صدا، لقب وسعت صدای ایران را به او اهدا کردند.

تحصیلات علی عبدالمالکی تا مقطع دیپلم است،او در یک خانواده پنج نفره متولد شد، یک خواهر و یک برادر دارد؛ متاسفانه علی عبدالمالکی پدرش را در سنین کودکی از دست داد، در این زمان مسئولیت زندگی و بزرگ کردن خواهر و برادرش بر دوش مادر علی افتاد.

مادر او مستخدم یک مدرسه بود و با زحمت فراوان می توانست هزینه زندگی را جور کند، متاسفانه مادر علی عبدالمالکی در سال۱۳۹۷ از دنیا رفت.

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

شروع فعالیت هنری

علی عبدالمالکی از سنین کودکی به موسیقی علاقه فراوانی نشان داد ، او در میان دوستانش ساز می زد و می خواند به همین دلیل بسیاری از افراد او را تشویق کردند تا به دنیای موسیقی و خوانندگی وارد شود، علی  در فوتبال نیز استعداد خاصی داشت و قبل از اینکه به فکر ورود به دنیای خوانندگی باشد،علاقه فراوانی به فوتبالیست شدن داشت و مدتی هم در تیم نوجوانان بازی می کرد، اما زمانی که وارد دنیای موسیقی شد برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.

علی عبدالمالکی بعد از یادگیری ساز های کیبورد، گیتار و پیانو برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ با کامران چند آهنگ را خواندند، آهنگ های  الهی و عشقمو بپذیر از جمله آهنگ های است که این دو خواننده باهم همخوانی کرده اند، که در هیچ سایتی پخش نشد ،اما زمانی که علی عبدالمالکی معروفیت زیادی به دست آورد، کامران این آهنگ ها را در سایت ها پخش کرد و ضربه شدیدی در دنیای موسیقی به علی عبدالمالکی وارد شد، چرا که طرفداران او فکر می کردند علی عبدالمالکی این آهنگ ها را جدیداً خوانده است.

سپس علی عبدالمالکی در بهمن ماه ۱۳۸۶ آلبوم خدا نشناس را که شامل هشت ترک بود منتشر کرد و بعد از چندین ماه در اردیبهشت ۱۳۸۷ دومین آلبوم خود به نام نامسلمان را با همکاری ایمان ظهراب منتشر کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی میثم ابراهیمی خواننده خوش صدای پاپ و در مورد زندگی شخصی و موسیقیایی

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

آلبوم ها

آلبوم خدانشناس

در سال ۱۳۸۶ علی عبدالمالکی به همراه دیجی سروش آلبومی به نام خدا نشناس بهرو فضای اینترنت پخش کردند که به دلیل سبک جدید استقبال بی نظیری از این آلبوم شد و هیاهوی زیادی را به پا کرد این آلبوم که شامل هشت رکعت است با تنظیم دیجی سروش و آهنگسازی و ترانه سرایی علی عبدالمالکی تا مدت ها به گوش میرسید.

آلبوم نامسلمون

علی عبدالمالکی در سال ۱۳۸۷ به همراه دی جی سروش مجدداً آلبوم دیگری را در ۱۰ ترک به نام نام نامسلمون ساختند که در یکی از آهنگهایش ایمان ظهراب فیت داشت، او با این آلبوم نیز موفقیت زیادی را کسب کرد و پس از آن چندین تک آهنگ از این خواننده منتشر شد که مورد استقبال قرار گرفت.

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

آلبوم مخاطب خاص

آلبوم مخاطب خاص در خرداد ماه سال ۱۳۹۴ توسط دنیای هنر به صورت رسمی و با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر شد.

همکاری با دیگر خوانندگان

علی عبدالمالکی تاکنون با تنظیم کنندگان معروفی مانند آرمیک که سبکی جهانی دارد،الیاس شیرزاد ،علی رهبری، بابک مافی و سیروان خسروی همکاری داشته است.

مطلب مشابه: بیوگرافی علی یاسینی خواننده جوان و در مورد زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

کنسرت

علی عبدالمالکی قبل از انتشار آلبوم رسمی اش به نام مخاطب خاص، تقریباً ۸ کنسرت زنده اجرا کرده است، که در اجرای این کنسرت ها رکورد کنسرت قبل از آلبوم رسمی را در ایران شکست، او همچنین شش کنسرت رسمی در سالن نمایش های بین المللی برج میلاد تهران و دو کنسرت بزرگ در کیش برگزار کرده است که مورد استقبال طرفداران او و همچنین دوستداران موسیقی پاپ قرار گرفت ، او علاوه بر کنسرت های نامبرده شده در این مقاله توانست در شهر های یاسوج ،سرعین ،زنجان، ایلام، تبریز ،ایلام،خرم آباد و ….نیز کنسرت‌هایی را برگزار کند..

مصاحبه

علی عبدالمالکی در یکی از مصاحبه های خود با مهران مدیری به این موضوع اشاره می‌کند که در دوران کودکی در جنوب شرق تهران و سراه مسعودیه زندگی می کردیم ،در زمان اوضاع مالی خوبی نداشتیم و من چون به خوانندگی علاقه مند بودم همیشه دوستانم مرا تشویق به این کار می‌کردند، تا اینکه همیشه در بخش نیازمندی های روزنامه به دنبال تست صدا و گویندگی می‌گشتم،تقریباً دو سال این کار را انجام دادم تا اینکه در نیازمندی ها بالاخره موفق شدم فردی را پیدا کنم و کارم از آن روز شروع شد، همچنین در ارتباط با فعالیت‌های غیرمجاز خود اینگونه شرح داد که من در آن زمان اطلاعی نداشتم و نمی دانستم که باید چه بکنم وگرنه کار من غیر مجاز نبوده است.

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

او در این برنامه اعلام کرد که تاکنون ازدواج نکرده است و به عقیده او برای  ازدواج کمی جوان است، او در ارتباط با عشق شدن واکنش خاصی نشان نداد و گفت فکر نمیکنم احساسی که تاکنون داشته ام عشق باشد،او در این برنامه از مادر خود نیز تشکر ویژه ای کرد و گفت مادرم در این سال ها برای من هم مادر بود و پدر ، ان شالله که سایه اش از سر ما کم نشود.

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

فضای مجازی

علی عبدالمالکی مانند دیگر خوانندگان محبوب، برای ارتباط و تعامل بیشتر با طرفداران خود در فضای مجازی حضور دارد، اگر شما هم قصد دارید این خواننده محبوب را دنبال کنید و از طرفداران او هستید میتوانید صفحه اینستاگرام علی عبدالمالکی را دنبال کنید تا از فعالیت های این خواننده خبردار شوید.

بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

آهنگ ها

از آهنگ هایی که این خواننده تاکنون منتشر کرده است میتوان به: بارانم ،نذار برم، مرسی که هستی، کم کم، بی استرس ،دلم برات تنگ میشه، بی احساس ،چقدر شبیهته ،خدا بزرگه، آهای ،یهویی، تو بارون ،تو با منی، یک سال گذشت ،موج، چرا من ،قیافه میگیری، دریای لعنتی، یاهیشکی یاتو، کادوی تولدت ،دوتا داداش ،تهران شلوغه، پاییز ،حالیت نیست، عید بی تو، روانیتم، زمستون ،نفس بکش، داغ دلم ،کور بودم ،به درک، جنون ،دیر شد ،خوش به حالت ،نشد، اتاق، عذاب وجدان ،انگاری مریضم، اون شب، بازم دلم گرفته، دورت بگردم، آه منه ،دردت به جونم ،هی تو ،حقیقت، حتی، زبونم لال، نشون به این نشونی، حیاکن، حرف نزن، دست اونو نگیر، یا حبیبی، چند روز، عمو عباس، علی اصغر ،غصه نخور، هرچی تو بگی، نفس ،یه دل شکوندم ،قربون چشمات، فدات شم ،دلم، یعنی دوستم نداشتی، الوداع، لباس عروس رخت عزاته ،منوببخش، تقصیر تو نیست و واسه من سخته اشاره کرد.

نوشته های مشابه

Comments are closed.