بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

در این بخش بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان، خوش صدا و موفق را ارائه کرده ایم و اطلاعاتی در مورد زندگی هنری این خواننده را در این مطلب گردآوری کرده ایم.

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند متولد ۲۹ بهمن سال ۱۳۷۰ در کرج است، او اصالتا همدانی است اما در کرج بزرگ شده است. مهدی علاوه بر خوانندگی و اهنگسازی، ترانه سرایی نیز می کند،مهدی احمدوند در ارتباط با شروع فعالیت خود گفته است از همان بچگی دوست داشتم موسیقی را فرا بگیرم ، اما زمانی موسیقی را به صورت حرفه ای شروع کردم که ۱۴ سال داشتم، شروع فعالیت موسیقی من با یک ویولن در آموزشگاه موسیقی بود.

در ابتدا فقط نوازندگی را دوست داشتم اما بعدها تصمیم گرفتم خوانندگی را نیز امتحان کنم،اما چون آهنگساز و ترانه سرا در دسترس نداشتم، خودم به تنهایی آهنگسازی و ترانه سرایی  آهنگ ها را بر عهده گرفتم و برای آهنگسازی و ترانه سرایی کلاسی ثبت نام نکردم. 

بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

کنسرت

مهدی احمدوند برای اولین بار در ۲۴ مهر سال ۱۳۹۳ در سالن نمایش های بین المللی برج میلاد کنسرتش را برگزار کرد،یکی دیگر از کنسرت های او قرار بود در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در بندر ماهشهر برگزار شود که به دلیل اعتراض امام جمعه ماهشهر لغو شد.

این اعتراض به دلیل مختلط بودن کنسرت مهدی احمدوند بود که لغو شدن آن را در پی داشت ،این اتفاق بسیار ناخوشایند بود زیرا در حالی اتفاق افتاد که ۱۰۰۰ نفر بلیط کنسرت را خریداری کرده بودند،بی بی سی فارسی یکی از شبکه هایی بود که خبر لغو کنسرت مهدی احمدوند در ماهشهر را پوشش داد و او را یکی از ستاره های موسیقی ایران دانست.

مهدی احمدوند در خرداد سال ۱۴۰۱ برای جشن قهرمانی باشگاه استقلال ایران در ورزشگاه آزادی حضور داشت و کنسرتی را برای هواداران استقلال و جشن قهرمانی این تیم برگزار کرد، اما مراسم به صورت زنده از شبکه سه سیما روی آنتن نرفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی میثم ابراهیمی خواننده خوش صدای پاپ و در مورد زندگی شخصی و موسیقیایی

بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

فعالیت هنری

اولین آهنگی که مهدی احمدوند منتشر کرد آهنگ خیلی دوست دارم بود ، که تمام کارهای این آهنگ یعنی شعر ،آهنگسازی و تنظیم توسط خود مهدی احمدوند صورت گرفت، اما آهنگ عشق اول با صدای این هنرمند به یاد ماندنی، اولین آهنگ ای بود که صدای آن را به گوش جوانان و طرفدارانش رساند.

بعد از منتشر شدن این آهنگ ، مهدی احمدوند محبوبیت فراوانی را به دست آورد و تا مدت ها آهنگش به گوش می رسید،جالب است بدانید آلبوم از این ساعت ، این خواننده محبوب که در سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ منتشر شد، به همراه ۲۴ آلبوم منتشر شده در کتابی به نام پاپ نامه مورد تحلیل و نقد قرار گرفته است.

بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

مصاحبه

مهدی احمدوند در یکی از مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره کرد که، اکثر افراد فکر میکنند من خجالتی هستم اما این خلاف واقعیت است، من شاید آدم کم حرفی باشه اما خجالتی نیستم، اکثر دوستان من سعی دارند که شبیه به خواننده محبوب محسن یگانه باشند.

هرچند که محسن یگانه خواننده بی نظیر است و طرفداران زیادی نیز دارد، اما من هیچ وقت سعی نکردم که شبیه فرد دیگری باشم، شخصاً علاقه دارم یک خواننده خوب باشم تا یک آهنگساز و تنظیم کننده خوب ،چون معتقدم آهنگسازی و تنظیم انرژی و وقت زیادی را از من می گیرند، یکی از موزیسین های مورد علاقم آقای شادمهر عقیلی  است که نوازنده و آهنگساز و همچنین خواننده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی علی عبدالمالکی خواننده خوش صدا دربازه زندگی شخصی و هنری اش

بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

همکاری با دیگر خوانندگان

مهدی احمدوند خوانندگانی همچون سامان جلیلی در قطعه عشق من ،کرال بند در قطعه چه سالیه ،امیر انتظاری در قطعه تو بری، حمید اکبری در قطعه دوست دارم، سعید معارف وند در قطعه فراموشی، مهراب در قطعه مبارک باشه داداش ،سجاد شیخ زاده در قطعه نگاه مثبت، حامد حسن زاده در قطعه عشق یک طرفه، علیرضا روزگار در قطعه مهمانی، حمید اکبری در قطعه بلاتکلیف ، حامد نیک کار در قطعه تهدید ،سامان خسروی در قطعه فاصله، راوین علیزاده در قطعه تورو دوست دارم من، حمید رضایی در قطعه بی گناهی ، سعید معارف وند در قطعه صدای انتظار، حمید رضایی در قطعه لجباز ،محمد اسدیان در قطعه روزهای خوب، علیرضا روزگار در قطعه پری پری، سامان جلیلی در قطعه حصار، مهدی عسگری در قطعه خستگی عشق ،محسن حیاتی در قطعه گلایه، محمد اسدیان در قطعه لایق نبودی، مجید علیپور در قطعه گورکن ،فرزاد فرزین در قطعه تو برگشتی، فرزاد عسگری در قطعه حس بیخیالی، امیر پیشه ور در قطعه باتو هرگز،مهرزاد امیرخانی در قطعه چشمات، مهرزاد امیرخانی در قطعه چشمای جادویی، مرتضی پاشایی در قطعه به جای تو ، میلاد ترابی در قطعه بارون، مهدی افشار در قطعه بغض، سامان جلیلی در قطعه کار چشمات ، حامد برادران در قصه یار من و سامان جلیلی در قطعه کاری به کارم نداری همکاری داشته است.

بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

آلبوم ها

آلبوم ساعت هفت که در سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی توسط آوای سوته دلان منتشر شد.

آلبوم از این ساعت که در سال ۱۳۹۳ به واسطه تصویر گستر پاسارگاد و به صورت رسمی منتشر شد.

آلبوم خونه غرور که در سال ۱۳۹۱ به صورت غیر رسمی در اینترنت منتشر شد.

آلبوم نقطه ضعف در سال ۱۳۹۰ به صورت غیر رسمی در اینترنت پخش شد.

آلبوم موج منفی که به صورت غیررسمی و پخش اینترنتی در سال ۱۳۸۹ منتشر شد.

بیوگرافی مهدی احمدوند خواننده جوان خوش صدا و درباره زندگی هنری وی

آهنگ ها

مهدی احمدوند ،خواننده محبوب تا کنون بیش از هفتاد آهنگ از خود منتشر کرده است که برخی از آنها به صورت رسمی و برخی به صورت غیر رسمی منتشر شده‌اند. از آهنگ های این خواننده می توان به :عشق اول، ساعت رفتن ،دل بستم ،نارفیق، روتو کم کن ،دل نشکن ازم بریدی ،الکی، یار من، داد بزن ،باور، اشتباه، کار چشمات ،بغض، بگو من کجام، روزای دور از تو ،عاشق شدم، ستاره، دلم گرفت، بارون ،محال ،عشق یک طرفه ،به جای تو، چشمای جادویی ،عشقم ،احساسی، چشمات، آره آره، دیوونه ،هوای پاییز ،یک ماهه ،اگه بارون بباره ،لیلی ،کم آوردم ،عشق من، دروغه، وابسته، هوای تو ،اگه بارون بباره ،دربدر، روانی، دیوار ،نرو ،خلسه، فرهاد، من و تو، قرار، بماند ،درد ،نفس ،خیال، جنون ،جاده های اشک، ماشین زمان ،سلام، آوازقو، تعبیر، عزیزم ،قدم قدم ،الهه ناز و ساحل اشاره کرد.

با رفتن به صفحه اصلی سایت گاه موزیک می توانید آهنگ های مهدی احمدوند را دانلود کنید.

نوشته های مشابه

Comments are closed.