بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

در این بخش مجله موسیقی بیوگرافی زانیار خسروی و اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و هنری این خواننده را ارائه کرده ایم.

بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار خسروی در تاریخ ۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد، او یکی از خوانندگان محبوب و همچنین بازیگر است؛زانیار فارغ تحصیل از رشته حقوق در دانشگاه فرهنگ میباشد،فعالیت هنری خود را با ترانه سرایی و سپس آهنگسازی و خوانندگی ادامه داد.

اکنون در برخی از فیلم ها نیز به عنوان بازیگر حضور دارد و ایفای نقش می کند، برادر او سیروان خسروی است که چند سالی از او بزرگتر است، زانیار فرزند دوم خانواده است، پدر او اهل کرمانشاه و مادرش اهلش سنندج است.

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

آغاز فعالیت هنری

زانیار خسروی به کمک برادرش سیروان توانست موسیقی را از همان دوران کودکی فرا گیرد،زانیاز استعداد فوق‌العاده‌ای در عرصه فوتبال نیز از خود به نمایش گذاشت، در سن ۱۲ سالگی در تیم الف تهران پذیرفته و در این تیم بازی میکرد.

او در دوران کنکور به خاطر شغل پدرش که وکیل بود، در دانشگاه تحصیل در رشته حقوق را انتخاب کرد و بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه فرهنگ در رشته حقوق اولین ترانه سرایی خود را در آلبوم برادرش به نمایش گذاشت.

زانیار برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ به صورت مستقل آهنگ همینه را منتشر کرد ، یکی از آهنگ هایی که باعث محبوبیت و معروفیت زانیار خسروی شد آهنگ ریسک و سپس موزیک ویدیو آهنگ مگس بود که زانیار را بر سر زبان ها انداخت.

زانیار خسروی در ابتدا به صورت غیر رسمی و سپس در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ توانست با آلبوم خود به نام ۲۸ بعد از چهارسال مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دریافت کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی علی یاسینی خواننده جوان و در مورد زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

بازیگری

همانطور که قبل تر در این مقاله اشاره شد، زانیار خسروی در سال های اخیر به عنوان بازیگر ایفای نقش میکند،او برای نخستین بار در سال ۱۳۹۰ وقتی که تنها ۲۶ سال داشت با فیلم برف روی کاج ها وارد سینمایی ایران شد، سپس در سال ۱۳۹۳ در سریال نمایش خانگی عشق تعطیل نیست بازی کرد.

اما اوج محبوبیت او در بازیگری زمانی برای همگان مشخص شد که در سال ۱۴۰۰ در سریال نمایش خانگی حرفه ای در کنار سیروان خسروی ایفای نقش کرد، این دو برادر در این سریال در نقش های سهیل و سیامک به عنوان بازیگر حضور داشتند و بسیار درخشیدند.

 

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

ازدواج

زانیار خسروی با خانوم آرنیکا صادقی ازدواج کرده است،او زمانی که در دانشگاه فرهنگ تهران دانشجو بود با همسر خود آشنا شد و این رابطه ختم به ازدواج شد، همسر او متولد ۱۳۶۵ و فارغ التحصیل از رشته گرافیک در دانشگاه فرهنگ است، پدر همسر او یکی از کشتی گیران است و به عنوان مربی کشتی فعالیت می کند،آرنیکا دو خواهر دارد .

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

مصاحبه

زانیار خسروی در یکی از مصاحبه های خود این گونه بیان می کند : من عاشق سفر به کیش هستم اما متاسفانه نمی توان با ماشین شخصی به این شهر رفت ،جاده رویایی من جاده چالوس است و وقتی که در این جاده شروع به حرکت می کنم واقعاً حس و حال خوبی به سراغم می آید.

هیچ وقت به دنبال رقابت با هیچ خواننده و آهنگسازی نبودم، سبک هر خواننده متفاوت است و هیچ کدام از خوانندگان جای خواننده دیگری را نگرفته است،عمر هنری خوانندگان بسیار کوتاه شده است و ممکن است سه تا پنج سال یک خواننده در اوج باشد و سپس به جایگاه قبلی خود برگردد،در سالهای اخیر خیلی تلاش کردم که گیاهخوار شوم اما نتوانستم ، امیدوارم بتوانم به زودی به سبک غذایی گیاهخواری برای همیشه ادامه دهم.

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

مشوق زانیار و برادرش

یکی از مشوق های اصلی زانیار و سیروان مادر این دو خواننده است، او تقریباً در تمام کنسرت ها حضور دارد و همیشه از مشوق های اصلی زانیار و سیروان است، مادر زانیار بسیار هنر دوست است و در پیشرفت و به اوج رسیدن پسرانش تاکنون از کمکی دریغ نکرده است.

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

حواشی

زانیار خسروی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ، پستی در اینستاگرام منتشر کرد که حاکی از ممنوع الکاری و همچنین عدم دریافت مجوز برای آهنگ هایش بود، هنگامی که زانیار خسروی دلیل این ممنوع‌الکاری را جویا شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نکته اشاره کرد که، یک خواننده نباید دابسمش های دختران را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کند.

یکی دیگر از حواشی که همیشه برای سیروان و زانیار خسروی وجود داشته، قیمت های گزاف آنها برای تنظیم آهنگ در بازار پاپ ایران است، این دو برادر تاکنون واکنشی به این سخن نشان نداده اند.

بیوگرافی زانیار خسروی خواننده پاپ و اطلاعاتی درباره زندگی هنری و شخصی

مدلینگ

زانیار خسروی همچون سیروان خسروی برادرش، علاوه بر موسیقی و بازیگری، به عنوان مدلینگ نیز فعالیت داشته است،او به عنوان مدل با شرکت های کلانی همچون سان استار همکاری داشته است، این شرکت تا کنون همکاری های فراوانی با این دو برادر خواننده داشته است. 

فضای مجازی

زانیار خسروی مانند دیگر خوانندگان محبوب برای تعامل و ارتباط بیشتر با طرفدارانش در فضای مجازی حضور دارد،اگر شما هم جزو طرفداران این خواننده و بازیگر درجه یک هستید میتوانید با دنبال کردن صحفه شخصی زانیار در فضای مجازی تعامل و شناخت بیشتری با این خواننده محبوب داشته باشید.

موزیک ویدئو ها

موزیک ویدئو همینه که هست

موزیک ویدئو طفره نرو

موزیک ویدئو بدون تو

موزیک ویدئو ریسک

موزیک ویدئو زندگی همه همینه

موزیک ویدئو من میلیونر نیستم

موزیک ویدئو جاذبه

موزیک ویدئو اگه میموندی

موزیک ویدئو بدون تو

موزیک ویدئو میدونستم میری

موزیک ویدئو نمیرم عقب

موزیک ویدئو بغض

 

آهنگ های زانیار خسروی

زانیار خسروی تاکنون بیش از ۳۰ آهنگ با همکاری گروه ایهام و برادرش، سیروان خسروی منتشر کرده است که می‌توان به: چشمانت آرزوست با همکاری گروه ایهام،نمیتونی، میدونستم میری، بزن باران با همکاری گروه ایهام ،حال من همراه ، بغض همراه با همکاری گروه ایهام ،نمیرم عقب با همکاری سیروان خسروی ،هفتاد میلیون ستاره ،بدون تو، کنار مهتاب ،طفره نرو، آره ،میدونستم میری، هی تو، اما دلم واست تنگ میشه ، نه نمیشه ،خیالم راحت بود ازت،اون ،چشمای رویایی، هیپنوتیزم، من میلیونر نیستم با همکاری سیروان خسروی، اخم بهت نمیاد، جاذبه،شدی همه دنیام،زود گذشت،اگه می موندی، حسودیم میشه، زندگی همه همینه، ریسک ،تو نباشی،دستی دستی،همینه که هست و تو اگه بخوای اشاره کرد.

نوشته های مشابه

Comments are closed.